Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:54:12+02:00
-lokaj-Butler
-żołnierz-Soldat
-chemik-Chemiker
-fryzjerka-Friseur
-rzeźnik-Metzger
-nauczycielka-Lehrer
-pszczelarz-Imker
-piekarz-Bäcker
-astronom-Astronom
-rolnik-Landwirt
2010-04-11T13:02:10+02:00
-lokaj - der Lakai
-żołnierz - der Krieger
-chemik - der Chemiker
-fryzjerka - die Friseuse
-rzeźnik - der Fleischer
-nauczycielka - die Lehrlerin
-pszczelarz - der Bienenzüchter
-piekarz - der Bäcker
-astronom - der Astronom
-rolnik - der Bauer
2010-04-11T13:17:31+02:00
-lokaj-Lakaien
-żołnierz-Krieger
-chemik-Chemiker
-fryzjerka-Friseure
-rzeźnik-Metzger
-nauczycielka-Lehrerinnen
-pszczelarz-
-piekarz-Bäcker
-astronom- Astronomen
-rolnik - Landwirte