Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:57:30+02:00
A) bok=√81cm2=9cm 1 bok ma 9 cm
b) 20 cm:4=5 cm - jeden bok
obliczam jego pole: P= 5 razy 5=25
c) bok=√400 cm2=20 cm = jeden bok
obliczam obwód tego kwadratu: O= 20 razy 4=80 cm
11 4 11
2010-04-11T12:58:53+02:00
Pierwiastek 81cm2=9

20:4=5cm
5x5=25cm2

pierwiastek 400m2=20
20x4=80
7 4 7
2010-04-11T13:03:21+02:00
A) Pc=a*a
81=a*a
a=9cm

b) Obw=4*a p=a*a
20cm=4*a/:4 p=5*5
a=5cm p=25cm2

c) P=a2 obw=4*a
400cm2=a2 (kwadrat skracamy) / obw=4*20
a=20cm obw=80cm
9 3 9