Odpowiedzi

2010-04-11T13:02:37+02:00
Postaram się ćwiczyć w modlitwie w taki sposób że zawsze trzy razy dziennie będe brała książeczke i z niej się bedę uczyła do tego momentu aż nie zapamiętam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:45:45+02:00
Przy łóżku kartka z napisem"MODLIĆ SIĘ".Pod poduszką różaniec a na szafeczce książeczka.Codziennie rano w południe i wieczorem odmawiać pacierz.Modlić się,rozmawiać z Bogiem.Mniej czasu na zabawę więcej na Modlitwę.Postaram się sama układać modlitwy i uczyć się ich na pamięć.


Mam nadzieję,że pomogłam:)