Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T12:58:51+02:00
1. 273-273= 0 stopni
2.700-273= 427 stopni
3. 3-273= -270 stopni



1. 100+273= 373 K
2 28+273= 301K
3. 77+273= 350 K
1 5 1
2010-04-11T13:01:11+02:00
1.
a. -0,15 C
b. 426,85 C
c. -270,15 C

2.
a.373,15 K
b.301,15 K
c.350,15
1 5 1
2010-04-11T13:01:28+02:00


Kelvin na Celsjusz °C = K − 273.15
273 °K = 273− 273.15= -0,1°C
700(k)= 700− 273.15=426,85°C
3(K)= 3− 273.15= -270,15 °C

Celsjusz na Kelvin °K = °C + 273.15
100(C)= 100+ 273.15=375,15°K
28(C)=28+ 273.15=301,15°K
77(C)=77+ 273.15=350,15 °K

1 5 1