Odpowiedzi

2010-04-11T19:05:07+02:00
Dziś ludzie wyznają swoją miłość drugiej osobie w bardzo różny sposób. Najczęściej jest to po prostu po przez powiedzenie dwóch pięknych słów `kocham cię`. Inni wolą coś mniej banalnego i kupując jakiś mały drobiazg z inicjałami swoimi i swojej ukochanej / ukochanego, podorując go w mniej lub bardziej odpowiedni sposób. Od jakiegoś czasu ludzie pragną pokazać innym jak bardzo kochają swoją żonę, dziewczynę , męża , chłopaka i chcąc ogłosić to całemu światu decydują się na groźne, niebezpieczne, akrobacje, wyczyny. Znany jest wyczyn pewnego człowieka który przezwyciężył lęk wysokości i zjeżdżając po linie z 10 piętra krzyczał `kocham cię kochanie` . Są to bardzo piękne gesty, słowa, które przeżyły wiele i myślę że przeżyją jeszcze dłużej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:13:02+02:00
Współczesne wyznawanie miłości
Wraz z nową technologią wszystko się zmienia nie tylko rzeczy materialne ale i sfera uczuciowa. Ludzie zaczynali od listów które gołąb drogą pocztową maił zanieść-ale to takie odległe. Nikt dzisiaj nie pisze już listów chociaż gołębia zastąpili ludzie :) Dawniej zakochani pisali do siebie długie miłosne listy były one piękne i pełne uczucia . Teraz mamy internet i komórki co zastąpiło nie tylko listy ale także rozmowy w realu. :) Dwa słowa "kocham Cię" przez te czasy zmieniły swoje znaczenie . Nie mówię tu o wszystkich ale duża większość. W XXI wieków miłość bezinteresowna i szczera można powiedzieć że zanika. Już dzieci w 4 klasie "chodzą" ze sobą i wyznają sobie miłość oczywiście przez telefon lub gadu gadu bo na żywo się wstydzą. Coraz częściej ludzie nie potrafią mówić o uczuciach patrząc w oczy drugiej osobie . Możemy oczywiście takie dzieci zrozumieć chcą one poczuć się "dorosłe" , naśladują rodziców. Patrząc jednak na dorosłych w świetle prawa ludzi wyznających sobie miłość sms-em co możemy pomyśleć ? Czy tak właśnie ma wyglądać rozwój cywilizacji. ? Dzisiaj nikt nie pamięta jak wielkie znaczenia mają te dwa słowa "kocham Cię" , niestety często są wypowiadane wielu osobom czasami nawet w tym samym czasie. Współcześnie ludzie mylą miłość z pożądaniem . Jesteśmy stworzeni po to aby kochać i tą miłość wyznawać , lecz czy potrafimy. Czy wysłane sms-em słowa "kocham Cię misiu" naprawdę mają to samo znaczenie ? Nie mam nic przeciwko miłosnym smsą, lecz wyznanie tego pierwszy raz przez komórkę jest takie banalne i moim zdaniem mało szczere. Podsumowując w dzisiejszych czasach ludzie są zależni od elektroniki, lecz pomyślmy gdy zabraknie prądu to nasza ukochana osoba nie usłyszy tych słów...
2 5 2