Odpowiedzi

2010-04-11T13:10:25+02:00
Skończyła się anarchia
W państwie zaczął/yna panować porządek
Wszystko było zorganizowane
Wladza jest w reku panujacego
Szybkie podejscie do spraw
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:11:31+02:00
-wladza jest w ręku jednostki, a wlasciwie panujacego
-szybkie podejscie do spraw
-W państwie zaczął panować porządek
-Wszystko było zorganizowane
-duży wpływ na politykę miały skłócone z sobą grupy arystokracji.
-Skończyła się anarchia
-Decyzje monarchy nie podlegają niczyjej kontroli
- ma swobodę działania