Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:11:02+02:00
A )7+(-6)=1
18+(-21)=-3
-7+(-2)=-9
-17+15-2
b)
-80+12=-68
24+(-51)=-27
-29+(-28)=-57
-73+17=-56
c)
16-50=-34
27-(-9)=36
-5-(-12)=7
-48-(-13)=-35
d)
-56-22=-78
-60-(-17)=-43
28-72=-44
-101-(-29)=-72 prosze czekam na podziekowania
14 4 14
2010-04-11T13:13:16+02:00

7-6=1
18-21=-3
-7-2=-9
-17+15=-2

-80+12=-68
24-51=-27
-29-28=-57
-73+17=-56

16-50=-34
27+9=36
-5+12=7
-48+13=-35

-56-22=-78
-60+17=-43
28-72=-44
-101+29=-72

prosze ; p
2 4 2