Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:10:32+01:00
Demokracja pochodzi z Grecji, dokładniej z Polis. Ateńczycy, czyli mieszkańcy uważają ją za najlepszą, ponieważ mogli dużo. Nikt im nie kazał, sami wybierali większe dobro. Spotykali się na placu i głosowali przedstawiali propozycje. Oni tak na prawdę rządzili tym państwem.
1 5 1
2009-11-03T20:42:59+01:00
Każdy mogl sie wypowiedzić. Wybór był przez głosowanie.