Odpowiedzi

2010-04-11T13:13:15+02:00
Moim zdaniem chodzi o to że cieszy nas nieszczęście innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:13:47+02:00
Prawda ta oznacza że cieszymy się z krzywdy bliżniego ze nam się to nie stało tylko drugiemu człowiekowi a tak być nie powinno
2010-04-11T13:16:45+02:00
Prawda zawarta w "Nic tak nie cieszy jak nieszczęście bliźniego" jest taka, że każdy człowiek cieszy się z nieszczęścia drugiego człowieka.