Odpowiedzi

2009-11-03T18:11:19+01:00
Boże daj im
Spokuj żeby mogli
spoczywać w nim
Zaopiekuj się nimi
tak aby im niczego
nie brakowało
46 4 46
2009-11-03T18:12:06+01:00
Boże spraw aby moja zmarła rodzina mogła cie oglądać, aby byli szczesliwi.Objecuje, ze poprawie swoje zachowanie
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T21:46:50+01:00
Panie Jezu, codziennie ludzie umierają: w szpitalach, domach, giną w wypadkach na ulicy, w katastrofach lotniczych. Są wśród nich ludzie starzy i młodzi, dobrzy i źli. Śmierć ich zabiera. Nie pamiętaj tego, co było w ich życiu złe, a doceń to, co uczynili dobrego. Spraw, aby czym prędzej spotkali się z Tobą w Niebie i modlili się tam za nas. Niech ci, co płaczą po ich śmierci, przestana być smutni. My mamy przecież zachowane fotografie oraz pamiątki po naszych bliskich i zostały ich dobre uczynki. Módlmy się za nich i świećmy znicze na ich grobach. Panie Jezu, daj wieczny odpoczynek naszym zmarłym i zachowaj w nas wieczną pamięć o nich.
27 4 27