Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:32:16+02:00
Warszawa, 18.06.2010rok
Cześć Tomek!
Na wstępie, chciałabym Cię przeprosić za to, że przez tak długi czas nie pisałam do Ciebie. Przez te kilka miesięcy sporo się u mnie wydarzyło.
W naszej szkole odbył się bal. Nasza klasa postanowiła go zorganizować. Dziewczyny przystroiły salę, która ślicznie się mieniła w różnych odcieniach balonów. My zorganizowaliśmy poczęstunek. Uzgodniliśmy, że każdy musi być przebrany w jakąś śmieszną postać. Odbyły się też różne konkursy. Zwycięzca otrzymywał cukierki. Było wspaniale! Bawiliśmy się znakomicie!
A co u Ciebie? Odpisz, czekam z niecierpliwością.
Twój kolega Marcin.

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T13:32:52+02:00
Droga Asiu!
Pisze do Ciebie ten list w ktorym opowiem Ci o balu przebierancow, ktory odbyl sie w mojej szkole.
Mialam przepiekna suknie taka biala z falbankami i na oczach mialam tez biala maske w jasno rozowych cekinach.
Tanczylam z moimi kolerzankami i kolegami.
Najciekawsze bylko to, ze ja zostalam krolowa balu a mojego ksiecia nie poznalam.
Ten bal byl cudowny i nigdy go nie zapomne.


Pozdrawiam cieplo i goraco.
Karolina.