Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:29:32+02:00
5 pierw z 2 * 5 pierw z 2 tak?
mnozysz piatki i pierw z 2
25 * 2 (bo jak mnozysz 2 pierwiastki to liczby pierwiastkowane wskakuja pod jeden pierwiastek wiec masz pierwiastek z 2*2 czyli pierwiastek z 4 a to jest proste bo =2)

caly wynik to 50
4 4 4
2010-04-11T13:30:29+02:00
5√2x5√2=50
bo
mnozymy parami 5*5=25 i √2*√2=2
25*2=50


pierwiastek z jakiejs liczby do kwadratu zawsze daje liczbe ktora jest pod pierwiastkiem
3 5 3
2010-04-11T13:32:53+02:00
Najpierw mnożymy 5*5 a potem √2 * √2 i na koniec wyniki mnożymy

5*5=25
√2*√2=√4=2
25*2=50
1 5 1