Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:26:38+02:00
Moim zdaniem Dedal ponieważ o on był wspaniałym wynalazcą i miała w głowie wiele pomysłów a poza tym to jedynie on mógł coś pożytecznego przekazać coś swym potomkom a nie Ikar bo umarł z powodu swojej głupoty i nieusłuchania swego ojca który by dla niego wszystko poświęcił
1 1 1
2010-04-11T13:27:43+02:00
Ikar, gdyż wybrał się na ryzykowną podróż
2010-04-11T13:29:25+02:00
Dedal zasłużył na to by przetrać w pamięci ....
Tworzył wspaniałe wynalazki ....
To on wymyślił skrzydła .....
Ikar był bezmyślny , nie słuchał ojca .....
To Dedal jest bohaterem ....
Zbudował np. labirynt dla Fauna na Krecie .....