Odpowiedzi

2009-11-03T18:15:57+01:00
Myślę, że warto byłoby podyskutowac o tym na zgromadzeniu ludowym i mieć silne argumenty
18 3 18
2009-11-03T18:16:58+01:00
Z tego co czytałem i oglądałem to były takie miejsca gdzie głoszono swoje poglądy oraz światopogląd reklamujący swojego wymyślonego boga oraz jego zasady.

Jeżeli nie o to chodzi to przepraszam. Starałem się pomóc ;)
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:41:35+01:00
Zaczołbym rozgłaszać w senacie że owe bóstwo daje dużą swobode i że ta wiara jest bardzo demokratyczna natomiast prostym ludziom mówiłbym że nawołuje bogatych do dzielenia sie z biednymi
33 3 33