Odpowiedzi

2010-04-11T13:41:03+02:00
Dwór szlachecki w Soplicowie:
-położony wśród pół nad brzegiem strumienia,na pagórku w brzozowym gaju
-z drzewa, podmurowany
-ma białe ściany
-dom ten jest mieszkalny , niewielki
-wokół rosną topole
-na ścianach wiszą portrety z bohaterami narodowymi
-obok domu stodoła
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:42:04+02:00
Dwór położony był w Soplicowie na niewielki pagórku w brzozowym gaju.W domu panował porządek , co świadczy o tym , ze jego mieszkańcy lubili porządek.Gospodarze byli bardzo gościnni , gdyż brama była zawsze otwarta i wszytskich zaspraszano w gościnie . W środku dworu znajdowało się mnóstwo portretów oraz zegarł kurantowy z którego wydobywał się dzwięk Mazurka Dąbrowskiego , co świadczy że gospodarze byli patriotami.
2 2 2