Odpowiedzi

2010-04-11T13:44:40+02:00
Ziemia jest wspaniałą planetą, ponieważ są tu łąki porośnięte bujną roślinnością, a wśród łanów zbóż można biegać i świetnie się bawić. na naszej planecie występują różnorodne tereny, np. morza, oceany i góry. z ziemi widać niesamowiete zjawiska jakich nigdzie indziej nie można zobaczyć, np zorze polarne. nocą można oglądać piękne gwiazdy, które z tej perspektymy wyglądają jak małe ziarenka piasku. urocze wschody słońca niesamowite zjawiska. ciepłe promienie delikatnie otulają pogrążoną w mroku planete, by wszystko obudziło się do życia.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:49:05+02:00
Drodzy goście z kosmosu, warto mieszkać na naszej planecie z wielu względów
mamy tutaj piękne morza i oceany w którym pływa wiele kolorowych ryb.
mamy piękne góry na których można zdobyć nie jeden szczyt.
pełno tu lasów zielonych w których jest dużo grzybów niezliczonych.
Jest pełno pustyń oraz piramid które warto zwiedzić.
Mamy tu kolorowe szkoły w których zapoznacie wiele koleżanek i kolegów.
Zapraszamy serdecznie na naszą planetę Ziemie poczujcie się tu jak u siebie.
Tu dni płyną szybko zdrowo i kolorowo :)
8 3 8