Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T13:45:56+02:00
3x-y=5
x-2y=5

3x-y=5
x=5+2y

3(5+2y)-y=5
x=5+2y

15+6y-y=5
x=5+2y

6y-y=5-15
x=5+2y

5y=-10/:5
x=5+2y

y=-2
x=5+2*(-2)

y=-2
x=5-4

y=-2
x=1
2010-04-11T13:51:00+02:00
3x-y=5 klamra
x-2y=5

3x-y=5 k
x=5+2y

3(5+2y)-y=5 k
x=5+2y

15+6y-y=5 k
x=5+2y

5y= -10/:5 k
x=5+2y

y= -2 k
x=5+2*(-2)

y= -2 k
x=5-4


y= -2
x= 1



1 1 1