Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T13:46:34+02:00
Wietrzyk wietrznie wieje
słychać tylko powiew wiatru
a co to ? a kto to ?
to nasz wietrzyk wieje już
cicho , ładnie , brzęczy
aż nie można się nadziwić
jak ja lubię słuchać jak ładnie wieje wietrzyk
i tu i tam ...
słychać wszędzie .


Weronisia.....pzdr
2010-04-11T13:47:36+02:00
Zaśpiewaj, wietrze!
Przyjacielu zwiewny,
Ty zawsze masz czas
by wsłuchać się w bicie
mego serca.
Zaśpiewaj!
Przypomnij mi nuty
zapomnianych pieśni,
wskrześ pamięć miejsc
dawniej odwiedzanych.
Ty i ja.
Gnamy przed siebie
nic nas nie powstrzyma.
Nie odchodź daleko,
ja czekam.
Czekam...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T13:55:39+02:00
Wiatr drzewami trzęsie,
suche liście z chodników
zmiata.Siedzą na drzewach
ptaki i ćwierkają pięknie,że
wiosna nadeszła już wiać nie
będzie.Wtem zleciały się wszystkie
ptaki i kłopot zrobiły taki. Teraz to
na wiosnę przylecą inni ciasno będzie.
Na to odrzekła inna: nie bądź taka samolubna
moja miła.Wszyscy się pomieścimy.
Nagle zrobiło się wietrznie...
Liście z drzew pospadały ptaszki się wystraszyły.
Lecz jedna szepła do drugiej:to wietrzyk kochana
ciepły wiosenny wietrzyk...

Sorki może nie ma dużo rymów ale się starałam... :)