Jakimi cechami oznaczają się osoby, o których mówi się:
-ma pstro w głowie
-ma węża w kieszeni
-ma gołębie serce
-ma serce jak głaz
-ma stalowe nerwy
-ma głowę na karku
-ma lępkie ręce
-ma złote ręce
-ma dwie lewe ręce
-ma oczy do okoła głowy.

Pozdrawiam;)

3

Odpowiedzi

2010-04-11T13:50:24+02:00
Ma pstro w głowie - czyli jest pusty , wręz głupi
ma węża w kieszeni-ma coś czym może nas w każdej chwili zaskoczyć zranić
-ma gołębie serce- dobre kocha ludzi wkoło jest wrażliwy na krzywde ludzką
-ma serce jak głaz - nie ma serca inaczej
-ma stalowe nerwy - wytrzymuje w trudnych sytuacjach nie łatwo taką osobe wyprowadzić z równowagi
-ma głowę na karku - wie zawsze co robić
-ma lępkie ręce - musi dotykac wszystkiego i zabierać np złodziej
-ma złote ręce - czego się nie dotknie to naprawi
-ma dwie lewe ręce - nie umie nic dobrze zrobić
-ma oczy do okoła głowy. - jest spostrzegawczy ostrozny
2010-04-11T13:54:55+02:00
- ma pustkę w głowie
- ktoś skąpy
- nigdy nie przechodzi obojętnie obok cudzego nieszczęścia
- nieczuły
- niełatwo go wyprowadzić z równowagi
- być rozsądnym, zaradnym, umieć sobie radzić; myśleć trzeźwo
- być złodziejem, kleptomanem, kraść
- umie coś zrobić
- być niezdarnym
- widzi wszystko co się wokół niego dzieje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:09:55+02:00
1)być nierozsądnym, bezmyślnym, mało refleksyjnym
2)być skąpym
3)być dobrym,uczuciowym
4)być bez uczuć
5)być odpornym na stres
6)być bystrym, sprytnym, umieć sobie radzić w życiu
7)być złodziejem, mieć lepkie ręce do kradzieży
8)wszechstronnie uzdolniony majsterkowicz, chętnie służy pomocą przy naprawie usterek
9)być niezdarnym, nie mieć żadnych zdolności manualnych;
10)zachowywać szczególną czujność, czuwać; zwracać na coś uwagę; uważać na coś
1 5 1