Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T13:48:59+02:00
Nasłynniejsi filozofowie greccy:

1. Demokryt
2. Arystoteles
3. Sokrates
4. Platon
5. Erastotenes
6. Eudokos 7. Teofrast

pozdro
1 5 1
2010-04-11T13:52:31+02:00
Sokrates
Demokryt
Platon
Zenon z Kition
Arystoteles
Epikur z Samos
1 5 1
2010-04-11T14:35:04+02:00
1. Tales z Miletu
2. Sokrates
3. Arystoteles
4. Platon
5. Eratostenes
6. Demokryt