1.Oblicz na procenty :
³/₅₀₀=
2.Oblicz na procenty:
⁵/₂₀=
3.W meczu koszykówki Pioruny Sępkowo -Orły Osępino najlepszy
zawodnik Piorunów oddał 48 rzutów do kosza, trafiając 9 razy, a
najlepszej zawodnik Orłów oddał 50 rzutów,w tym 10 celnych.
Który z tych zawodników wykazał się lepszą skutecznością ?
Proszę o pomoc plis.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:19:25+01:00
1.Oblicz na procenty
:
³/₅₀₀=6/1000=0,6%
2.Oblicz na procenty:
⁵/₂₀=25/100=25%

3.
9/48=0,1875=18,75% - pioruny
10/50=0,2=20% - orły

lepsza skuteczność - orły
2009-11-03T18:26:25+01:00
1 . --- 3/500 = 6/1000 = 0,6%
2. --- 5/20*100% = 5/1*5/1 = 25%
3. --- 10/50 = 0,2 = 20% - orły
9/48 = 0,1875 =1 8,75% - pioruny
2009-11-03T18:27:30+01:00
1. 0,006%

2. 25%

3. 9/48 * 100% = 18,75%
10/50 * 100% = 20%