Odpowiedzi

2009-11-03T18:25:54+01:00
Zdaniem Platona dusze posiadały doskonałą wiedzę o świecie idei, w nim preegzystując, ale na drodze ze świata idei do ciała człowieka tę wiedzę traciły. Zapominanie to jednak nie było zupełne i człowiek ma możliwość przypomnieć sobie znane niegdyś idee. Uczenie się jest więc w istocie nie poznawaniem nowych rzeczy, lecz "przypominaniem" świata idei.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:32:28+01:00
Przedmioty są odbiciem idealnych pierwowzorów - idei niewidzialnego świata...