Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:01:59+02:00
Epoka kamienia ok. 2 mln lat- 3400 p.n.e
epoka brązu - ok. 3400 - ok. 1200 p.n.e.
epoka żelaza - ok. 1200 p.n.e. do starożytności

w załączniku masz oś czasu
6 3 6
2010-04-11T14:03:24+02:00
Epoka kamienia: od 4,5 mln lat p.n.e. do 2000 r. p.n.e.
epoka brązu: od 3400 r. p.n.e. do 700 r. p.n.e.
epoka żelaza: od 700 r. p.n.e. do 600 r. n.e
4 1 4
  • wiq
  • Początkujący
2010-04-11T14:03:27+02:00
Epoka kamienia: ok. 9000r.p.n.e.
Epoka brązu: ok. 3400r.p.n.e.
Epoka żelaza: ok. 1000r.p.n.e.

Liczę na naj ;p
3 1 3