Odpowiedzi

2010-04-11T13:58:21+02:00
Jacy głownie oficerowie zgnieli ?
Jaką śmiercią ?
W ktorym roku?
2010-04-11T13:59:11+02:00
Która w tym roku będzię rocznica Katyńska? czy cos takiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:01:21+02:00
1.w którym roku zamordowano Polskich oficerów w Katyniu?
2.W którym roku wyszła na jaw cała sprawa katyńska?
3.Kto sowieci czy niemcy dopuścili aię mordu w Katyniu?
4.Co to jest NKWD?
5 Co postanowiona na procesie norynberskim?
6.Jaki stosunek do całej sytuacji mały Francja i wielka Brytania? dlaczego?