Odpowiedzi

2010-04-11T14:01:21+02:00
PODANIE


Uprzejmie prosze o pozwolenie na zoorganizowanie dyskoteki w naszej szkole ,ponieważ uczniom brakuje rozryfki poprzez taniec rozwijamy swoja kondycje
3 3 3
2010-04-11T14:05:49+02:00
Ewa Lak Gdynia 21.03.10r.
ul. Zimna 82 m.4
81-265 Gdynia
tel: 11111111
Pani dyr. Ewa Kok
Prosimy o pozwolenie na zorganizownie dyskoteki szkolnej w dniu 23 kwietnia biezacego roku. W godzinach 16-22.
Prosimy o jej zorganizowanie. Osoby wszystkich klas posprzataja.
Z gory dziękujemy

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:07:32+02:00
Iza nowak Nowy sącz 24.02.20007r
ul.wojiska polskiego 99
nowy targ
Sznowna Pani Dyrektor
W imieniu samorządu szkolnego prosimy o zgode na zorganizowanie dyskoteki szkolnej na sali gimnastycznej w szkole przy ul.plac evry 3 z okazji wlantynek chcielibysmy aby dyskoteka mogla sie odbyc 15 sierpia 2008 od godziny 17-21 . Bardzo prosimy o rozpatrzenia tego podania .
z wyrazem szacunku
samorzad uczniowki
2 5 2