Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:03:50+02:00
A) 0,7cm = 7mm
2,9cm =29 mm
0,4m = 4dm
2,7dm =27 cm

b) 0,07m =7 cm
0,25m = 25cm
0,3m =30 cm
1,5m =150 cm

c) 0,125km =125 m
0,83km =830 m
1,6km =1600 m
2,07km =2070 m
24 4 24
2010-04-11T14:03:56+02:00
A) 0,7cm = 7 mm
2,9cm = 29 mm
0,4m = 4 dm
2,7dm = 27 cm

b) 0,07m = 7 cm
0,25m = 25 cm
0,3m = 30 cm
1,5m = 150 cm

c) 0,125km = 125 m
0,83km = 830 m
1,6km = 1600 m
2,07km = 2070 m
34 4 34
2010-04-11T14:03:58+02:00
A) 0,7cm =7 mm
2,9cm = 29mm
0,4m = 40dm
2,7dm = 27cm

b) 0,07m = 7cm
0,25m = 25cm
0,3m = 30cm
1,5m = 150cm

c) 0,125km = 125m
0,83km = 830m
1,6km = 1600m
2,07km = 2070m
13 4 13