Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:21:59+01:00
Bingola samochód na początku ma temperaturę dodatnią płatki śniegu padające roztapiają się a temp powietrza powoduje że zamarzają w lód i na ten lód pada śnieg który się utrzymuje na samochodzie. Zwykła szyba ma cały czas ma temp otoczenia więc nie tworzy się na niej lód bo nie ma wody. We wnętrzu samochodu jest powietrze z pewną zawartością wilgoci (im wyższa temperatura tym tej wilgoci jest więcej). Kiedy przyjdzie mróz ta wilgoć zamarza na wewnętrznych powierzchniach szyb bo tam jest najzimniej.
1 5 1
2009-11-03T18:22:50+01:00
Płatki śniegu spadające na szybę roztapiają się a temperatura powietrza powoduje że zamarzają w lód i na ten lód pada śnieg który się utrzymuje na szybie samochodu
1 1 1