Odpowiedzi

2010-04-11T14:12:30+02:00
1. Nie biegać po korytarzu .
2. Słuchać nauczycieli dyżurujących .
3. Nie dokuczać kolegom .
4. Nie urządzać bójek .
4 5 4
2010-04-11T14:13:40+02:00
1 nie biegać po korytarzu
2.wchodzić prawą stroną po schodach
3. nie przepychać się
4.nie bić się



myślę ze pomogłam
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:15:10+02:00
Zachowuj się jak człowiek, nie popychaj kolegów. Staraj się być uprzejmy dla nauczycieli. Pamiętaj dobry uczynek za dobry uczynek, szacunek za szacunek. Kiedy będziesz biegał uważaj czy nie jest śliska podłoga. Nie zaczepiaj starszych, a oni nie będą zaczepiać Ciebie. Nie próbuj upodobnić się do Chuliganów, szkoła to miejsce publiczne, nie tylko ty do niej chodzisz. Pamiętaj, zeby wyrzucać śmieci do kosza, nie potrzebnie unikniesz kłopotu.
Szkoła nie jest tylko twoja, jeżeli będziesz o nią dbał to ona będzie dbałą o Ciebie i wtedy będziesz czuł się w niej bezpieczny.
27 1 27