Odpowiedzi

2010-04-11T14:15:10+02:00
Ta książka jest wspaniałą lekturą dla Ciebie.Dużo dzięki jej przeczytaniu zyskasz.Czytałem ją z zaciekawiniem dlatego chcem polecić ją Tobie.Przeczytaj ją bo warto.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:15:41+02:00
Warszawa, 11.04.2010 rok

"Dla mojego przyjaciela- Mikołaja,
Żeby zrozumiał, że nie wszyscy muszą być dorośli."

Mam nadzieję, że pomogłam :)
3 3 3
2010-04-11T14:16:46+02:00
Dla Karola z okazji 16 urodzin , dedykuje ksiazke pt " Mały Książe " , aby przypominaly mu nauke w gimnazjum.

cris 111
miejscowosc, 11.04.10
1 1 1