Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:16:26+02:00
Gabriel narutowicz
stanisław wojciechowski
ignacy moscicki
władysław raczkiewicz
bolesław bierut
wojciech jaruzelski
lech wałesa
aleksander kwaśniewski
lech kaczyński
3 5 3
2010-04-11T14:17:36+02:00
Józef Piłsudski
Gabriel Narutowicz
Maciej Rataj
Stanisław Wojciechowski
Maciej Rataj
Józef Piłsudski
Ignacy Mościcki

Edward Śmigły-Rydz
Bolesław Wieniawa-Długoszowski
Władysław Raczkiewicz
August Zaleski
Rada Trzech
Stanisław Ostrowski
Edward Bernard Raczyński
Kazimierz Sabbat
Ryszard Kaczorowski
2 3 2
2010-04-11T15:20:19+02:00
Edward Śmiały- Rydz
Bolesław Wieniawa- Długoszowski
Władysław Raczkiewicz ( 30 września 1939- 6 czerwiec 1947 )
August Zaleski ( 9 czerwiec 1947- 7 kwietnia 1972 )
Stanisław Ostrowski ( 9 kwietnia 1972- 24 marca 1979 )
Edward Bernard Raczyński ( 8 kwietnia 1979- 8 kwietnia 1986 )
Kazimierz Sabbat ( 8 kwietnia 1986- 19 lipca 1989 )
Ryszard Kaczorowski ( 19 lipca 1989- 22 grudnia 1990)
1 5 1