Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:22:20+02:00
Mieć serce z kamienia - o człowieku bezuczuciowym, egoistycznym, kierującym się tylko własnymi interesami, niewrażliwym na cudzą krzywdę.
Kamień spadł z serca - poczuć ulgę w trudnej, kłopotliwej sytuacji, rozwiązać jakiś problem
2010-04-11T14:28:58+02:00
Twardy jak kamień-nieustępliwy, dążący do celu zw wszelką cenę
serce z kamienia- brak współczucia dla drugiego
trafiła kosa na kamień- ktoś odzwdzięczy się tym samym
kamienne tablice- coś trwałego, niezniszczalnego
ciepłe serce- wspólczujący dla kogoś
zimne lub lodowate serce- człowiek bez współczucia
-------------------------------
myślę,, że będzie więcej odpowiedzi i coś wybierzesz
------------------------------------
jeszcze jedno:
serce na dłowni- ktoś otwarty na czyjeś sprawy