Odpowiedzi

2010-04-11T14:27:10+02:00
Drodzy dziadkowie , przeżyliście razem tyle lat i wciąż się kochacie. Na prawdę jestem pełna/y podziwu dla was i życzę wam abyście wytrwali ze sobą tak jak dotychczas do końca życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:29:40+02:00
,, Na sumę moich doświadczeń składają się książki, które przeczytałam".
Moim najukochańszym dziadkom z okazji 45 rocznicy ślubu. Niech ta książka będzie dla was drogowskazem na dalsze życie.
Miejscowość,dn. data Wsza wnuczka





!!!!!! Chyba dobrze ale nie jestem pewna!!!!!!!!!!!