Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:25:18+02:00
Jan Paweł 2 był niezwykłym papieżem. Umiał porozumiewać się z młodzieżą , która z chęcią przychodziła pod jego okno i słuchała co mówił, poświęcał im bardzo dużo czasu. Był tak samo dobry dla wszystkich ludzi z różnych krajów. Wiele czasu poświęcił na zjednoczenie kościołów Chrześcijańskich.
Był na wielu pielgrzymkach i spotykał się także prywatnie z wiernymi.
Moim zdaniem na prawdę potrafił sprawować swoją funkcję i jest osobą godną do naśladowania dla każdego .
2010-04-11T14:25:35+02:00
Mysle ze tak. poniewaz nie opierał sie tyko na chrzescijanstwie próbowal nawiazac kontak z innymi religiami . miał dobry kontakt z młodzieża. lubił odpowiadac im na pytania rozmiawiac z nimi