Krzyzowka z Grecji
6.pas dekoracyjny
10.aysmetryczna zrownowazona postawa ciala
12.sportowiec myrona
13.zbior opowiesci o greckich bogach i herosach
15.jedna z najpiekniejszych rzezb greckich przedstawiajaca uskrzydlona boginie...


prosze o rozwiazania!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:21:04+02:00
6.fryz
10. kontrapost
12.dyskobol
13.mitologia
15.nike
2010-04-11T14:21:31+02:00
6. fryz
10.kontrapost
12.dyskobol
13.mitologia
15.nike