Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:29:05+02:00
A) wierzchołków: 5, ścian: 5, krawędzi: 8
b) wierzchołków: 6, ścian: 6, krawędzi: 10
c) wierzchołków: 7, ścian: 7, krawędzi: 12
d) wierzchołków: 9, ścian: 9, krawędzi: 16
1 5 1
2010-04-11T14:31:54+02:00
A)
wierzchołków:5
ścian:5
krawędzi:8
b)
wierzchołków:6
ścian:6
krawędzi:10
c)
wierzchołków:7
ścian:7
krawędzi:12
d)
wierzchołków:9
ścian:9
krawędzi:16
1 5 1