W jednym zdaniu, swoimi słowami, opisz jak wyobrazasz sobie spokójny kajobraz z wiersza. : )

Czasem
w skamieniałym świecie
kamienieją ptaki

W miejscu
zetknięcia się
skrzydeł
z ziemią
okruchy skał

-a nad nimi
taki spokój
taki błękit nieba
jakby się
nic nie stało

3

Odpowiedzi

2010-04-11T14:26:11+02:00
Piękny las przez który przepływa strumyk i piękny śpiew ptaków;]
  • Yoga
  • Rozwiązujący
2010-04-11T14:29:28+02:00
Krajobraz opisany w wierszu jest dla mnie spokojny, ale szary i nudny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:32:46+02:00
Piekne skaly nad brzegiem morza, a nad ladem latajace mewy przy zachodzie slonca.