Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:30:09+02:00
Wydaje mi się, że za 100 lat ksiązki zostaną zastapione całkowicie elektroniką. Ksiązki będa elektroniczne. Wygląd bedzie przypominał do wyświetlacza monitora na którym bedzie przycisk do zmiany stron w tył i w przód. Gdy tak będa zmodernizowane ksiązki dzieci i młodzież bedą czytac, gdyż beda się interesowac "nową" ksiązką.



Pozdrawiam;)
8 4 8
2010-04-11T14:30:48+02:00
Książka będzie nie drukowana na papierze lecz wyświetlana tak jakby z mini projektora.Litery będą innego języka. W szkole podręczniki zastąpią hełmy programowane,które będą przekazywać wiedzę prosto do ludzkiego mózgu.
7 2 7