Odpowiedzi

2009-11-03T18:27:54+01:00
Bajka tp utwór pisany prozą lub wierszem, którego bohaterami są najczęściej zwierzęta, ludzie bądź przedmioty
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:28:53+01:00
Bajka- utwór pisany mową wierszowaną, często niewielkich rozmiarów, zawierający morał( pouczenie).
2009-11-03T22:13:18+01:00
Bajka-gatunek literacki znany już z Grecji, jest to krótki utwór o charakterze epickim w , którym bohaterami są ludzie, zwierzęta, rzeczy i zjawiska przyrodnicze. Ma on charakter dedaktyczno - moralizatorski. Zawiera zawsze morał. Morał może być wyartykułowany dosłownie znajduje się najczęściej na końcu lub na początku utworu. Można go również wywnioskowac z całej treści bajki.