Odpowiedzi

2010-04-11T14:30:48+02:00
1.Walka z wiatrakami ma to do siebie że w swoim założeniu nie ma końca
2.Próby wyeliminowania korupcji z życia publicznego to istana walka z wiatreakami
:)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:31:11+02:00
Każda próba nauczenia mojej klasy matematyki jest walką z wiatrakami.
Starania o utrzymanie porządku okazały się być walką z wiatrakami.
4 5 4
2010-04-11T14:31:24+02:00
Moja mama szła pod wieatr wyglądało to jakby toczyła walkę z wiatrakami.
Gdy toczyła się walka z wiatrami niestety wiatry wygrały.
3 3 3