Odpowiedzi

2010-04-11T14:30:54+02:00
Życze wam nie udanego małżeństwa. Aby nigdy nic wam w życiu nie wyszło. Rzebyście mieli brzydkie i niedorozwinięte dzieci. I życze wam szybkiego rozwodu i kłutni.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:32:29+02:00
Z okazji wstąpienia w związek małżeński, który jest bez przyszłości chciałam życzyć wam szybkiego rozwodu, gdyż będzie to dla was lepsze. Dużo bezużytecznych prezentów, które można sprzedać i kupić nowe. Ciasnego, małego mieszkania do szybkiego sprzątania.Dużo romansów, które ubarwią wasze krótkie małżeńskie życie. Podróży poślubnej na wrotkach po kuli ziemskiej. Natomiast nie życzę wam dzieci bo to duży obowiązek. Najnowszego auta ponieważ to duże koszty, lepiej zostawić pieniądze na inne przyjemności. Dużej ilości pieniędzy bo sąsiedzi będą zazdrośni oraz możecie nie wiedzieć co z nimi zrobić.
Oby moje życzenia się spełniły, wtedy będziecie żyć długo, szczęśliwie i osobno!
7 4 7