Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:40:41+02:00
3 i trzy czwarte +(-4) < 0
- 3 i trzy czwarte +3 < 0
-10,01 - (-11)> 0
-1,9- (-2)> 0
2010-04-11T14:59:39+02:00
3 i trzy czwarte + (-4/-5/-6...) < 0
-3 i trzy czwarte + 4/5/6/7...<0
-10,01 - (-11/12/13...)>0
-1,9 - (-2/3/4/5...)>0
2010-04-11T15:39:39+02:00
3 i trzy czwarte +(-7,3) < 0
- 3 i trzy czwarte +(-12,1) < 0
-10,01-(-12.3) > 0
-1,9-(-2,3) > 0