Mieszkam w Rawiczu, blisko Leszna. Województwo Wielkopolskie

W latach 1919-1939 moja miejscowość leżała na terytorium państwa .............. .
Pod względem administracyjnym należała do województwa ( prowincji) .................................. powiatu ........................... . Mieszkańcy należeli do następujących narodowości: ................................. , ..........................., ............................. , ............................................ . Do najważnieszych wydarzeń w tym czasie można zaliczyć: ............................................................................................

Bardzo prosze o pomoc ! Bo to jest na jutro xD

Jeśli ktoś chodzi do 6 kl. i ma ksiązke do Histori z wydawnictwa Nowa Era/ Historia i społeczeństwo to strona 68 w ćwiczeniu :)

2

Odpowiedzi

2010-04-11T17:02:35+02:00
W latach 1919-1939 moja miejscowość leżała na terytorium państwa Polskiego.
Mieszkańcy należeli do następujących narodowości: Niemców, Rosjan, Białorusini i Polski.
Do najważnieszych wydarzeń w tym czasie można zaliczyć:
w Rawiczu uruchomiono pierwszą w Polsce fabrykę papieru falistego i kartonów.
26 czerwca 1928 r. przyjechał do Rawicza prezydent Ignacy Mościcki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:10:01+02:00
W latach 1919-1939 moja miejscowość leżała na terytorium państwa niemiec.
Pod względem administracyjnym należała do województwa ( prowincji) wielkopolskiego powiatu [sorry,nie wiem]. Mieszkańcy należeli do następujących narodowości: polacy , żydzi , niemcy. Do najważnieszych wydarzeń w tym czasie można zaliczyć: 26 czerwca 1928 r. przyjechał do Rawicza prezydent Ignacy Mościcki, powstanie wielkopolskie, 1 września 1939 r. wkroczył do Rawicza mały oddział niemiecki. W ratuszu nastąpiło przejęcie władzy przez okupanta i powołanie tymczasowego burmistrza.

Mam nadzieję że pomogłam . ;) jak jeszcze znajdę o powiacie to dopiszę . ;D
licze na naj ;*
1 5 1