Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:32:36+01:00
17,9*10⁻¹ + 26,5 *10⁻² = 1,79 + 0,265 = 2,055 = 2,055 *10⁰

Inaczej się nie da, bo 10>n≥0 (w tym przypadku n=2,055
2009-11-03T18:47:03+01:00
Można to też w inny sposób zrobić.

17,9 * 10 (do potęgi -1) + 26,5 * 10 (do potęgi -2) =
17,9 * 0,1 + 26,5 * 0,01 =
1,79 + 0,265 = 2,055

Żeby pozbyć się minusa przy potędze, trzeba pomnożyć przez odwrotność.