Odpowiedzi

2009-11-03T18:35:08+01:00
Tam jest cala tebelka ze wszystkimi konstytucjami nawet takimi o ktorych nie słyszales/las
http://pl.wikipedia.org/wiki/Konstytucja
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:36:48+01:00
1.Konstytucja 3 maja 1791.
2.Konstytucja Księstwa Warszawskiego 22 lipca 1807.
3.Konstytucja Królestwa Polskiego 27 listopada 1815.-Rzeczypospolita Obojga Narodów
4.Konstytucja Marcowa 17 marca 1921.-Rzeczypospolita Polska
5.Konstytucja Kwietniowa 23 kwietnia 1935.-Rzeczypospolita Polska
6.Konstytucja PRL 22 lipca 1952.-Rzeczypospolita Ludowa
7.Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej 2 kwietnia 1997.