Uzupełnij:
a) 1dag = ....g
1g = ....dag

8g = ...dag
15dag 7g = ...dag
25g = ...dag

b) 1kg = ...dag
1dag = ...kg

78dag = ...kg
5kg 35dag = ...kg
106dag = ...kg

c)1t = ...kg
1kg = ...t

124kg....t
1035kg = ...t
2t 9kg = ...t

d) 1kg = ...g
1g = ...kg

208g = ...kg
3kg 62g = ....kg
1002g = ...kg

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:45:03+02:00
A) 1dag = 10g
1g = 0,1dag

8g = 0,8dag
15dag 7g = 15,7dag
25g = 2,5dag

b) 1kg = 100dag
1dag = 0,01kg

78dag = 0,78kg
5kg 35dag = 5,35kg
106dag = 1,06kg

c)1t = 1000kg
1kg = 0,01t

124kg=0,124t
1035kg = 1,035t
2t 9kg = 2,009t

d) 1kg = 1000g
1g =0,001kg

208g = 0,208kg
3kg 62g = 3,062kg
1002g = 1,002kg
liczę na naj
117 4 117
2010-04-11T14:50:49+02:00
A)1dag = 10g
1g = 0.1dag

8g = 0,8dag
15dag 7g = 15,7dag
25g = 2,5dag

b)1kg = 100dag
1dag = 0,01kg

78dag = 0,78kg
5kg 35dag = 5,35kg
106dag = 1,06kg

c)1t = 1000kg
1kg = 0,001t

124kg = 0,124t
1035kg = 1,035t
2t 9kg = 2,009t

d)1kg = 1000g
1g = 0,001 kg

208g = 0,208kg
3kg 62g = 3,062kg
1002g = 1,002kg
30 4 30