Odpowiedzi

2010-04-11T14:49:06+02:00
1. Wykonaj mnożenie:
a) 2(x+3)=2x +6
b) 5(3x-1)=15x - 5
c) (-4)*(2a-b)= -8a +4b
d) -2(-4b+3)=8b - 6
e) (a+b)*(-4)=-4a-4b
f) (4-5x+6y)*3=12-15x+18y
g) -3(3x-2)=-89x+6
h) -1(3x-y+2)=-3x+y-2

2. Wykonaj dzielenie:
a) (6x-2y):2=3x-y
b) (-3a-1 1/2) ;(-3)=a +1/2
c) (2,4a-1,6b);0,8=3a- 2b
d) (4u-6v):(1/2)= 8u-12v
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:50:44+02:00
1.
a)2x+6
b)15x-5
c)-8a+4b
d)8b-6
e)-4a-4b
f)12-15x+18y
g)-9x+6
h)-3x+y-2

2.
a)3x-y
b)a+1/2
c)3a-2b
d)8u-12v
19 4 19
2010-04-11T15:34:08+02:00
1.
a)2x+6
b)15x-5
c)-8a+4b
d)8b-6
e)-4a-4b
f)12-15x+18y
g)-9x+6
h)-3x+y-2

2.
a)3x-y
b) a- ³/₂ *½ = a+½
c)(²⁴/₁₀ a - ¹⁶/₁₀ b)⁸/₁₀=
=²⁴/₁₀ a * ¹⁰/₈ - ¹⁶/₁₀ b * ¹⁰/₈=
=4a - 2b
d) (4u-6v):(1/2)=
=4u*2 - 6v*2 = 8u - 12v
Mam nadzieje, ze pomoglam :) licze na przyznanie punktow :) pozdrowienia :)

7 3 7