Odpowiedzi

2010-04-11T14:49:48+02:00
Planeta B-612 jest bardzo małych rozmiarów.
Są tam trzy wulkany, dwa aktywne i jeden wygasły.
Poza tym rosna tam baobaby i bardzo malutkie skromne kwiatuszki jak również rośnie tam urodziwa różyczka.
39 3 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:50:36+02:00
Planeta B-612 jest malutka jak Mały Książe. Posiada 3 wulkany 1 wygasy a 2 aktywne. Roslinami na tej planecie sa skromne kwiatki , mozna takze spotkac tam różyczkę. Maly Ksiaze mail tam duzo obowiazkow, musial wyrywac nieuzyteczne chwasty,a gdyby nie oczyszczal swojej planety moglby ja zniszczyc.
Ogolnie o planecie B-612 mozna powiedziec ze jest mala ale niezwykla.
52 3 52
2010-04-11T14:54:30+02:00
Planeta B-16 jest bardzo małych rozmiarów,z resztą Mały Książę też jest mały. Rosną tam baobaby i inne małe kwiatuszki. Rosła też tam piękna róża Małego księcia . Książę podziwiał tez na wyspie piękne zachody słońca.Na wyspie znajdowały się też wulkany które książę przeczyszczał
23 3 23