Odpowiedzi

2009-11-03T18:33:58+01:00
RAFA KORALOWA- jest to najbogadszy zbiór w kolory i kształty roślin charakteryzuje się pięknem i wyglądem.
37 2 37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:37:05+01:00
Zakwity glonów to efekt masowego rozwoju fitoplanktonu wywołane wzbogaceniem wody w składniki odżywcze . Przyczyna może być uwolnienie w skutek wiosennego mieszania się wody w zbiorniku zgromadzonych w osadach dennych związków zawierających ważne dla życia roślin pierwiastki lub zanieczyszczenie wody nawozami sztucznymi


Rafy koralowe - pozostałości wapiennych struktur wytworzonych przez kolonie koralowców . Tylko zewnetrzne części rafy koralowej są żywymi koloniami , które kontynuują rozbudowywanie rafy koralowej. Występują na płytkich ciepłych obszarach mórz. Tworzą skomplikowane ekosystemy ,charakteryzujące się wysoką produkcja biomasy.
75 4 75