Odpowiedzi

2010-04-11T14:55:20+02:00
Kukułka wywoła
stanie las
pobiegnie rzeka
mocna nić zwiąże góry z dolinami
śnieg zgasi
2010-04-11T14:57:36+02:00
Personifikacje:

"kukułka
wywoła drzewa"

"stanie
las"

"pobiegnie rzeka"

chociaż bardziej adekwatnym określeniem tych przykładów jest animizacja, czyli po prostu ożywienie, bo takie cechy są po prostu cechami stworzeń żywych(stanie las, pobiegnie rzeka)



Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:58:53+02:00
W tym wierszu jest tylko jedno uosobienie:
- "pobiegnie rzeka"