Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • wiq
  • Początkujący
2010-04-11T14:49:49+02:00
Oddajemy im cześć. Darzymy ich szacunkiem, więc ozdabiamy ich groby, palimy lampiony.Modlimy się do Boga za ich dusze. Taka chwila refleksji...

Pozdrawiam i liczę na naj!
24 4 24
2010-04-11T14:50:40+02:00
Na grobach naszych bliskich i nie tylko kładziemy kwiaty i zapalamy znicze ponieważ chcemy pokazaćże byli dla nas ważni i wciąż o nich pamiętamy i kochamy
24 4 24